od David Novotný - 0 Komentáře

Historie mexických piv na americkém trhu

Každý, kdo doopravdy miluje pivo, pravděpodobně okusil nějaké to mexické pivo. My v Americe máme zvláštní vztah k mexickému pivu. Zatímco obrovská většina z nás je nepochybně nadšená americkou pivovarskou revolucí posledních desetiletí, nemůžeme popřít, že mexické pivo má něco, co nás jednoduše fascinuje. A pojal jsem otázku: Jaké je číslo jedna mezi mexickými pivech v USA a proč

Vrchol popularity

Když se bavíme o populárních mexických pivech v USA, vždy to vyústí k jedné značce. A ta značka je, samozřejmě, Corona Extra. Uváděná na trh v roce 1925, Corona Extra je osvěžující, lehká, světlá aˇlehce sladká. Je to nejprodávanější mexické pivo v Americe.

Cesta k úspěchu

Corona Extra začala svou cestu k úspěchu jako domácí značka pro místní obyvatelstvo. Ale když bylo exportováno do Spojených států v roce 1980, začala se jeho popularita strmě zvyšovat. Dnes je Corona Extra k dispozici ve více než 120 zemích po celém světě a stále si zachovává svůj post jako nejoblíbenější mexické pivo v USA.

Marketingová strategie

Co přesně dělá z Corony Extra takový fenomén? Mnohem z toho má co do činění s marketingem. Corona byla první pivovar, který v USA užíval strategii umisťování produktů. Tato značka se objevila v řadě populárních amerických filmů a televizních pořadů, čímž zvýšila svou viditelnost a popularitu.

Chutná a svěží

Corona Extra je lehké, zlatavé pivo s mírným výrazem chmele a příjemnou sladovou chutí. V prvních letech své existence byla Corona často servírována s plátkem citronu nebo limety, což přidalo extra na pivařském zážitku. Během let se tato tradice zakořenila a dnes je Corona těžko představitelná bez plátku citronu nebo limety.

Corona a Marie

Při psaní tohoto článku mi Marie, moje manželka, připomněla naše společné cesty do Mexika. Jednou jsme tam byli na svatební cestě a Marie mi sdělila, že i když nikdy nebyla velkou fanynkou piva, Corona ji donutila změnit názor. Dnes, když jdeme na grilování nebo piknik, je to právě Corona, kterou si bere s sebou. Je pro ni symbolem jiskry a šumění, které přináší do našich společných chvil.

Corona a já

Já osobně jsem tolik piva nepil jako Marie. Ale i tak mi Corona přináší vzpomínky na naší svatební cestu a společně strávený čas. Bez nadsázky mohu říct, že Corona je pro mě nejen známou značkou piva, ale také symbolem společně prožitých okamžiků s Marií.

Závěrečné myšlenky

Je zřejmé, že Corona Extra je na americkém trhu s pivem nezastavitelná. Není tedy divu, že je dnes číslem jedna mezi mexickými pivech v USA. Má všechno - chutný a osvěžující profil chuti, skvělou marketingovou strategii a, co je nejdůležitější, miliony nadsazených konzumentů, kteří ho milují. Na závěr bych chtěl říct, že pokud jste ještě neochutnali Corono Extra, měli byste tak učinit - možná se do ní zamilujete stejně jako Marie a já.